tytułem wstępu

Zatem zaczynam blogowanie.
Dzień dobry na początek 🙂
Krótka informacja co i jak będzie wyglądało.

Mój blog jest ogólnodostępnym źródłem wiedzy, ale piszę go głównie dla siebie. Nie mam jednak nic przeciwko komentarzom, pytaniom itp.
Od 2 lat uczę się szyć – bo nie odważę się powiedzieć, że umiem, póki sobie kiecki nie uszyję a jeszcze nie próbowałam 🙂 . Jestem samoukiem, jeśli można tak powiedzieć, bo poza obserwowaniem tego co jest w internecie, nigdy nie miałam nikogo kto by przy mnie usiadł i mnie czegoś nauczył. Jako dziecko nie szyłam z mamą (bo bała się że palce przeszyję 😉 ) a jako dorosła nigdy się nigdzie nie szkoliłam w tym kierunku.
Lubię poszerzać swoje horyzonty, jestem bardzo kreatywna i zorganizowana, w związku z tym mój blog będzie dość przejrzysty.
To tyle tytułem wstępu. Pozdrawiam szyjąco

Skomentuj

